כולנו יודעים שניהול זמן זה בעוכרנו.כל מי שאני שואל איך הוא מנהל את הזמן שלו בדרך כלל התשובה שלו תהיה: אני לא מנהל ותמיד הלו”ז שלי לא מסודר.

לנו יש תמיד את אותה כמות זמן שיש במשך היממה,

ולכן זמן הוא פונקציה של ניהול נכון והבנה שיש לזה חשיבות עצומה בחיינו ובקריירה,

עם ניהול זמן נכון נוכל לשפר בצורה מדהימה את החיים והקריירה שלנו.

מנהלים שלא מנהלים את הזמן שלהם בצורה אפקטיבית לא מצליחים למלא את המשימות שיש להם,

עובדים שלא מנהלים את הזמן בצורה האפקטיבית ביותר לא מצליחים להביא תוצאות לארגון.

הזמן הוא מימד קבוע , ואיננו יכולים לנהלו או לשנותו. אך את עצמנו ,

לעומת זאת, אנחנו יכולים גם לנהל וגם לשנות.

הסדנה הזאת תיתן לכם את הכלים והיכולות לנהל את הזמן בצורה האפקטיבית ביותר

ולהשיג את המשימות בצורה היעילה ביותר ולהגדיל את התוצאות עבור הארגון ועבורכם:

  1. כיצד נוכל לעבוד בצורה שונה כדי לשפר את התוצאות?
  2. איך נצליח להגדיל את האפקטיביות האישית שלנו ?
  3. מטרת הסדנא לתת כלים להגדלת ההישגים בלחץ של זמן, ולחיזוק  המנהיגות עצמית.
תכנים שנלמד בסדנה

  1. התמודדות וטכניקות עם החסמים שעומדים בפנינו.
  2. לנהל את עצמנו בצורה האפקטיבית ביותר.
  3. הבנת השינוי והטמעתו לאורך זמן.
  4. טיפול בדחיינות.
  5. הבנת וטיפול במצבים קריטיים
  6. טיפול במצבי לחץ ושינוים תמידים (בלת”מ)