אימון אישי לשיפור התדמית

תדמית אישית היא בעיה מטרידה עבור הרבה אנשים. תפיסה מוחלשת של האדם לגבי מקומו בעולם, זכויותיו, רצונותיו, יכולתו למשוך אהבה, תשומת לב והצלחה יוצרים חוסר יכולת להגשמה עצמית, משפחתית ועסקית.

לעיתים מדובר באישה שמרגישה חוסר יכולת לפלס את דרכה בחיים דרך שלל המכשולים והכוחניות הרבה המקיפה אותה. ישנם אנשים שחייבים להתמודד עם בעיות משקל או בעיות אסטטיות ואופנתיות אחרות. אחרים מבזבזים משאבים חשובים או מאפשרים לאחרים להתקדם על גבם.

התדמית האישית של האדם מכתיבה את אופן התנהגותו בחברה והאופן בו הוא יתאמץ להשיג את חלומותיו בחיים.

לאימון אישי ישנו תפקיד מכריע במקרים כאלו. אימון אישי יכול לעזור לאדם ללמוד לאזן את תפיסותיו לגבי עצמו ולגבי תפיסתו. במסגרת האימון האישי לומדים לנטרל השפעות שליליות – הן פנימיות והן חיצוניות – ולהטות את שווי המשקל מן הנכשל, הבודד והמתוסכל אל המצליח, המושך והמאושר.

אימון אישי מלמד את האדם להפחית בחשיבותם ובמשקלם של האלמנטים השליליים הסובבים אותו, ואת האלמנטים השליליים שמקורם במערכת האמונות שלו עצמו. האימון האישי יוצר מן כדור שלג שבו צעד חיובי ראשון שנעשה בהיסוס ובכאב ובפחד גורר צעד שני הנעשה ביתר קלות, וצעדים נוספים רבים שכל אחד מהם מגביר את החיובי ומוכיח לאדם שיש מקום לאופטימיות ולתקווה. בהשפעת האימון האישי האדם מפתח את האמון שהוא יכול להצליח ואז, צעד אחר צעד, מיישם את צעדי ההצלחה בהדרכתו של המאמן האישי.

ביכולתו של אימון אישי לחסוך לאדם שנים רבות של מצוקה או דיכאון או הישגיות בינונית. מכאן שהאימון האישי גם משלם על עצמו מבחינה כלכלית. הוצאות האימון האישי מתקזזות בהשוואה ליכולת ההשתכרות המוגברת של האדם ויכולתו המשופרת ליצור קשרים חברתיים משתלמים, תומכים ויוצרי שפע.

דילוג לתוכן