אימון עסקי בתקופת מיתון

אימון עסקי לשינוי מאזור הנחות בתקופת מיתון

שינוי, או רק ניסיון לבצע שינוי בדברים שאתה עושה, יכול לגרום לאי נוחות מסוימת. בדרך לשינוי אתה כניראה מתחיל לצאת מאזורי הנוחות ומתחיל לרגיש לא נוח. כתוצאה מכך ישנה הרגשה של לחץ ומתח.

כל אדם אומר תמיד אני לא יודע איך לשווק את העסק /אותי, כל אחד מאיתנו נולד עם הגנים לדעת למכור.

מהרגע הראשון שאנחנו נולדים אנחנו מתחילים ולמכור לקנות, כשאנחנו מתבגרים רוב רבנו מתחילים לחוש אי נוחות מהמילה מכירות.

התירוץ הזה הוא בדרך כלל חוסר רצון לצאת מאזור הנחות שלנו.

אם רצונך למכור יותר ולהרוויח יותר, עליך להעלות את תפיסתך העצמית לגבי רמת הכנסתך (לראות תוצאה). אתה צריך להעלות את הסכום באמונתך העצמית המתייחס ליכולתך להרוויח.

באימון העסקי אתה תלמד להעלות את רמת התקוות, להציב מטרות, ולתכן תכניות להגשמה.

תהליך השינוי באימון העסקי מביא את הידע להבין שהשינוי בקרב האנושות מתחיל בתוכנו. לכולנו יש את הפוטנציאל האדיר לעשות שינוי. כולנו שואפים להשיג תוצאות טובות כתוצאה ממאמצינו. רובנו מוכנים לעבוד קשה ולשלם את המחיר שהגשמת הצלחה ואושר דורשים.

לכל אחד מאתנו יש את היכולת והפוטנציאל הייחודי לפעול ולהשיג את התוצאה הרצויה. הדבר היחידי שיכול לעזור לעסק בתקופת מיתון הוא אימון עסקי שיעזור לך לקבוע את רמת הפוטנציאל של העסק, שיכול להגביר את העוצמה של פעילויותינו, ושמנבא את איכות התוצאה שנקבל.

כל אחד מאיתנו יש לו את רמת הביצועים והיעילות בכל דבר הקשור לעסקו. במכירות יש לך תפישות ששולטות בכל נושאי פעילויות המכירה של העסק.

אחד מהכלים החשובים ביותר של האימון העסקי הוא מפת התוצאות, מפת התוצאות מאפשרת לעסק לקבוע את התוצאות הרצויות לו ולגרום לעסק לעבוד נכון.

השינוי ליציאה מאזור הנחות צריכה להיות בראש ובראשונה ההפעלה שלך כבעל העסק.

יש לך את כל הידע הדרוש לכל נושאי: התקשרויות טלפוניות, קביעת פגישות, קהל מתאים, מצגות מכירה, תשובות לשאלות הלקוח, סגירה, הפניות ומעקב מכירות.

יש לך את כל רמת הידע לגבי המוצר, כישוריך הניהוליים, רמת המוטיבציה שלך והדרך בה אתה מתייחס לסוגי הלקוחות השונים. בכל מקרה, דרך הביצוע שלך תתאים לביצוע המכירה בצורה המיטבית ביותר.

ולכן צא מאזור הנחות !!! אתה האיש הטוב ביותר במערכת שלך לעלות את כמות המכירות… בעיקר על תסמוך על איש המכירות בלבד… בזמנים קשים אלה צריך לשנס מותניים ולעשות למען העסק ולמענך.

אם יש לך תפישה עצמית גבוהה, הביצוע שלך יהיה טוב. אם אתה נהנה בעבודתך הטלפונית, אתה נכסף לטלפן ללקוחות פוטנציאלים ואתה עושה זאת היטב.

אם יש לך תפישה עצמית גבוהה לגבי הצגות מכירה , או סגירת מכירות, אתה תרגיש נוח ובעל יכולת בעשייה זו.

שתי פעולות שאתה יכול לעשות מיד להשגת תוצאות טובות יותר:

ראשית, הצב לך מטרה היום להיות אחד מהעסקים הטובים ביותר בתחום. אחר כך, קבע את המטרה בפעולה של מחויבות להיות הכי טוב שאפשר.

שנית, ראה את עצמך בחזיונך ובדמיונך שאתה כבר טוב מאוד בדבר שאתה עושה.

צור בתוך עצמך את ההרגשה של הצלחה והישגיות.

ולגבי העובדים שלך:

1. היה דוגמא טובה: אנשים מביטים ורואים מה אתה עושה, יותר מאשר מקשיבים לדברים שאתה אומר. היה אחד ששווה להתחרות בו.

2. דאג לאחרים: לאנשים לא אכפת מהידע שלך, עד שהם מגלים כמה אכפת לך מהם.

שאל שאלות, גלה עניין רב באנשים.

3. עידוד: לכל אחד זמנים קשים. כשאתה תומך באנשים ומעודד אותם בזמנים כאלה,

אתה נותן להם השראה לראות את הטוב ביותר בעצמם ובמצב.

4. שתף בניסיון שלך: יש לך מספיק ניסיון לשתף אחרים. אל תהסס להעביר את הניסיון העשיר שצברת בתחום המכירות ושתף בהם את העובדים שלך.

בחוכמתך ובגישה הייחודית שלך. אתה יכול להיות היחידי שיכול לנגוע באדם ולהעביר לו מסר השראתי שיכפיל לך את המכירות.

לתיאום פגישת היכרות חינם לאימון עסקי או אימון אישי התקשרו עכשיו

לטלפון 052-2253838 | shmuel@sh-h.co.il

דילוג לתוכן