כתבה באולג’ובס

תרחישים אפשריים לשינוי

שמואל הנדלר, מאמן אישי להשגת יעדים וצמיחה אישית, מסביר שכדי לצאת ממצב של תקיעות כדאי להתמסר לתהליך החקירה. “בתהליך החקירה אפשר לבדוק לעומק איזו מחויבות חדשה תתאים לכם. המלצה שלי: שבו ברוגע, קחו מחברת ועפרון, וכתבו לעצמכם כל תובנה. כדאי לערוך טבלה מסודרת עם יתרונות וחסרונות של כל אחת מהאפשרויות שעומדות בפניכם וגם לכתוב לפחות 3-4 תרחישים אפשריים של “מה יקרה אילו…” לכל אחד ממקומות העבודה. כדאי לבנות גם תרחישים למקרה של בקשת קידום, יזימת שיחה עם הבוס וכולי”‘.

כדי לקבל החלטה מושכלת, יש לבחון את כלל האפשרויות מתוך התבוננות חיובית – קיימת האפשרות הברורה: לחפש מקום עבודה חדש. אפשרת זו כרוכה ברמה גבוהה של חוסר וודאות ובקפיצה גדולה למים ואנשים נוטים להירתע ממנה. אולם החלטה כזו מציעה בדרך כלל גם אפשרות לשינוי והטבת התנאים, רמת העניין והאתגר היומיומי. מאידך, שינוי לא בהכרח חייב להיות עזיבה. ניתן בהחלט לעשות את השינוי בתוך מסגרת הקיימת. מי שמרגיש שמיצה את עצמו בתפקיד מסוים יכול לנסות לעשות שינוי רוחבי ולעבור לתפקיד שונה במקום עבודתו הנוכחית.

כתבה בעיתון 50 פלוס

כתבה בעיתון 50 פלוס


כתבה בדמרקר

שמואל הנדלר - כתבה בדמרקר

כתבה בעיתון מעריב 26-02-08

כתבה בעיתון מעריב 26-02-08

יורדים בגדול כתבות במגזין מנטה

תוצאות האימון כתבה בעיתון מנטה נאור מורג

 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3604500,00.html

אוכל וקריירה

נאור מורג, רווק בן 30 מרמת השרון, מנכ”ל חברה לייצוא טכנולוגי, הצטרף לתוכנית ההרזיה עלÎפי שיטת C.D.F (קואוצ’ינג, דיאטה וקריירה). השיטה בהנחיית שמואל הנדלר, קואוצ’ר שהשיל ממשקלו עשרות ק”ג,

ומירב אורשלם-פוגטש, תזונאית ומאמנת כושר, מבוססת על אותם עקרונות שמובילים להתפתחות אישית ועסקית. לצורך הירידה במשקל משלבת התוכנית מפגשים עם דיאטנית, מאמן כושר ומנחה אישי.

נהור מאומן של שמואל הנדלר

לפני: נאור שקל 98 ק”ג אחרי 91 ק”ג.

הוא מעולם לא עשה דיאטה באופן מסודר וגם לא כושר גופני. מדי פעם היה עושה מבצע ויורד במשקל, ומיד אחר כך מעלה אותו שוב. נאור קיווה לאמץ את הדיאטה כחלק מאורח חיים בריא לאורך זמן.

בזמן: “בפגישה הראשונה עם מירב, הותאם לי תפריט דיאטה שכלל 2,500-2,700 קלוריות ביום. ההנחיות היו לחלק את התפריט היומי לחמש ארוחות ביום, שלוש מהן גדולות ושתיים קטנות; להימנע ממזון מטוגן ורווי שומן; לצרוך מזון שאחוז השומן בו אינו עולה על 5%; להימנע מהרגלים ישנים ומזיקים, כמו לעצור ליד קיוסק בדרך מהים ולקנות גלידה. מעבר לכך, התוכנית כללה ארבע שעות בשבוע, שלוש מתוכן של פעילות גופנית (הליכה, ריצה על חוף הים וקיקבוקסינג) ופגישה עם שמואל, מנחה התוכנית, שהטיל עלי משימות כמו לחשוב ולרשום איך אני רואה את חיי בעוד 20Î30 שנה, מה אני עושה, איך אני חי, איך אני נראה. תוך כדי האימון המאמנתÎתזונאית ביררה איך עבר השבוע ואם יש צורך בשיפורים ובשינויים בהרגלים. באחת הפעמים, למשל, כשהמשקל נעצר, היא המליצה לבצע יומן אכילה לצורך מעקב”.

אחרי: נאור ירד כשבעה ק”ג.

הכי קשה: “התהליך היה פשוט וקל מאוד להתחבר אליו, התאים ליכולת ולצרכים שלי ולא דרש מאמץ מיוחד. עם זאת, במהלך האימון חזרתי לפעמים לאירועי העבר והגעתי למקומות שלא תמיד נעים לגעת בהם”.

שברתי את הכלים: “לא קרה לי”.

הרגע המאושר: “בכל פעם כשעליתי על המשקל אחת לשבוע וראיתי שהמחוג יורד, כשהרגשתי את השינוי במספר המכנסיים וכשקיבלתי מחמאות”.

שיעורי בית: “פרט למטרה להוריד עוד תשעה ק”ג אני לוקח איתי גם מטרות אמיתיות לחיים בתחומי הבריאות, התזונה, הכושר, הקריירה ובתחום האישי. נוסף על כך, אני לוקח איתי את העצות המועילות שקיבלתי בתחום הקריירה, שאותן יישמתי במסגרת העבודה, כמו למשל, לייעל ישיבות מתישות עלÎידי הכנת רשימה של התנגדויות שעלולות להופיע בזמן שאני מעלה רעיונות והכנת מענה עבורן”.

השורה התחתונה: “השיטה מלמדת את המשתתף כיצד לנצל את אותם עקרונות וערכים שהובילו אותו להצלחות בתחומים אחרים בחיים לצורך ירידה במשקל. היתרון שלה הוא ביכולת לשלב אותה בקלות באורח החיים. למרות שהיא כרוכה במטלות היא נוחה, לא תובענית ובוודאי שלא משאירה אותך רעב (2,400 קלוריות ביום). הפעילות הגופנית מותאמת ליכולות האישיות, כיפית ומאתגרת. עם זאת, היא נוגעת בחוויות מן העבר ומנתחת נקודות זמן שונות בחיים

ליצירת קשר מהיר מלא את הטופס הבא: