טיפ השבוע:

טיפ השבוע:

שלום לכולם אני רוצה לתת לכם את הטיפ השבועי שלי.
וכך היה: כשהגעתי היום למכון הכושר שבו אני מתאמן פגשתי את אחת מידידותי במקום שהיא במקרה גם אשת המכירות של המכון ומוכרת את המינויים ללקוחות שבאים להירשם למכון הכושר…

אז היא מספרת לי שהיום היא התעצבנה בצורה לא נורמאלית, ואני הופתעתי מאוד!!! כי בדרך כלל היא בחורה כזאת נחמדה ורגועה ואף פעם לא ראיתי אותה מתעצבנת ככה…

והשאלה המתבקשת הייתה מה קרה!!! התשובה שקבלתי הייתה, אתה לא יודע מה קרה לי היום, בחור שהגיע להירשם כמנוי חדש למועדון קיבל ממני הרבה מאוד צופרים שביקש, וכשהגענו לחתום על החוזה הוא לפתע ביקש עוד דברים שלא יכולתי לתת לו.

כשאמרתי לו שאני לא יכולה לתת לו את מה שהוא מבקש הבחור ברוב חוצפתו אמר, את יכולה, אבל את לא רוצה.
ולאחר הויכוח שהיה לנו, בסופו של דבר אמרתי לו שאני לא יכולה לתת לו ואם הוא רוצה הוא יכול ללכת למקום אחר.
וכמובן הוא הלך וזה מאוד הרגיז אותי כי השקעתי בו הרבה מאוד שעות עבודה והפכתי עולמות עבורו ובסופו של דבר הוא לא סגר איתי את העסקה.
ואז היא שאלה מה יכולתי לעשות אחרת? אני לא רוצה שזה יקרה לי שוב.

(אני שואל) השאלה שהתבקשה כאן היא!!! איך יכולת לעשות את זה אחרת? ומה לדעתך גרם לו לקום וללכת?
והתשובה שקיבלתי ממנה היא: נכון, בעצם אמרתי לו ללכת כי הוא עצבן אותי בחוצפה שלו!!!

ומה הדרך הנכונה לדעתך? והדרך הנכונה צריכה להיות שלא אומרים ללקוח לא ובטח לא ללכת !!!
צריך למצוא דרך אחרת להגיד לא!!!

ובמקרה הזה (מה היית צריכה להגיד?) הייתי צריכה להגיד לו, שאני עשיתי עבורו כל מה שיכולתי וזה מה שניתן לתת לו .

(אני שואל) במידה והלקוח יגיד אבל את יכולה יותר… (מה צריך לעשות?) צריך לחזור על אותה תשובה בערך… שזאת חבילת המתנות המכסימלית שניתן לתת.

בדרך כלל הלקוח לא ממשיך להתווכח יותר והוא מרגיש שלא מסדרים אותו.
הוא מבין שאינו יכול לקבל יותר.

אז שלום לכולכם הפעם… ולהתראות בטיפ הבא.

Leave a comment